Гарантія та повернення

Загальна інформація

Гарантійний термін експлуатації — термін, протягом якого покупець гарантує дотримання правил користування товаром, а виробник, відповідно, виконує до нього гарантійні зобов’язання.

Гарантійний термін експлуатації товару, який реалізовано через інтернет-магазин «NEPAL», вважається з моменту передачі товару покупцеві. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при отриманні замовлення.

Гарантія

Інтернет-магазин «NEPAL» дбає про свою репутацію, тому продає тільки сертифікований в Україні товар.

На всі товари, придбані в інтернет-магазині «NEPALn», поширюється офіційна гарантія від виробника або постачальника. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек. Гарантійний талон компанії-виробника товару або чек є підставою для надання гарантійного обслуговування і ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом всього терміну експлуатації.

Несправності, що виникли протягом гарантійного строку при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами. Дізнатися строк та детальні умови гарантійного обслуговування вибраного товару покупець може в компанії-постачальника, назва та реквізити якого обов’язково вказані на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників інтернет-магазину «NEPAL», і отримати інформацію про назву і реквізити компанії-постачальника.

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування і правила використання товару. Це дозволить уникнути помилок і експлуатувати товар згідно з його відповідним робочим режимом.

Доставка товару на гарантійне та або сервісне обслуговування здійснюється покупцем своїм коштом.

При продажу товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню або гарантійній заміні, продавець зобов’язаний:

  • у присутності споживача здійснити перевірку якості товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування (якщо надані компанією-постачальником), повної укомплектованості товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
  • поінформувати споживача про правила користування товаром;
  • заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування (якщо надані компанією-постачальником);
  • видати покупцю розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек чи інший документ, що засвідчує факт купівлі товару).

Якщо товар потребує проведення робіт з введення в експлуатацію, продавець зобов’язаний надати споживачеві відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.

Що робити у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку несправності товару?

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника провести ремонт товару, заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з-поміж наявних у продавця (виробника) або повернення сплаченої за товар грошової суми.

Згідно з законодавством такі вимоги споживача задовольняються щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

В яких випадках сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в гарантійному обслуговуванні?

Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити у наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушена цілісність гарантійних пломб, наявні механічні пошкодження, які могли бути причиною виходу товару з ладу, порушені правила експлуатації, проведення несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнений гарантійний талон, серійний номер товару стертий або відсутня.

Дотримання умов, наведених у гарантійному талоні та інструкції з експлуатації (паспорті) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом всього гарантійного терміну і підтримувати його в робочому стані протягом всього терміну експлуатації.

Що робити, якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару?

У разі, коли працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, він буде відправлений компанії-постачальнику на експертизу. На час перебування товару на експертизу покупець отримає від магазину гарантійний лист, в якому буде вказано:

  • назву товару;
  • скарга за його несправності;
  • дата, коли товар був повернутий в магазин;
  • висновок про необхідність відправки товару на експертизу.

Якщо експертиза підтверджує, що придбав товар неналежної стану з вини компанії-постачальника або при наявності заводського дефекту, покупець має право на обмін/повернення товару або коштів, які були витрачені на його придбання, на вищезазначених умовах.

Дії працівників магазину по обміну неякісного товару?

Працівники магазину, у вашій присутності, оглянуть товар на місці, і якщо він дійсно перебуває в неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості.

Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець при бажанні може здати придбаний і купити інший, підійде йому за характеристиками та ціною.

Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожче товар, що повертається, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевше, різниця в ціні повертається магазином. У випадку якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, отриманих за товар.

Що робити якщо товар придбаний покупцем товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням?

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Товар підлягає поверненню або заміні при наступних умовах:

  • збережена комплектність товару;
  • збережена цілісність упаковки;
  • збережені маркування та ярлики виробника;
  • товар новий і не був у використанні.

Якщо товар відповідає всім умовам, покупець має право звернутися за місцем придбання товару, пред’явивши документ, що засвідчує особу покупця, товар, касовий чек, і заявити про своє бажання замінити товар.

Правила повернення товару, придбаного з доставкою

Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару в разі, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсована. Товар, зокрема, може бути повернений кур’єру безпосередньо в момент доставки. Якщо недоліки товару були виявлені після доставки протягом 14 днів з моменту покупки його можна обміняти або повернути. Для цього вам необхідно звернутися до фахівця інтернет-магазину «NEPAL» за телефонами: 098 100-58-15, але узгодити з менеджером спосіб обміну або повернення товару.

Обов’язкова умова для заміни або повернення товару — відсутність на ньому слідів використання, наявність оригінальної упаковки, супровідних документів і товарного чека. Кошти будуть повернуті після перевірки товару на відповідність правилам повернення, співробітником сервісної служби.

Всі дії з повернення товару відбувається згідно З законом України «Про захист прав споживачів».

Що необхідно зробити для повернення коштів?

Подати на електронну адресу vozvrat@nepal.com.ua відповідну заяву на повернення коштів, де будуть вказані вимоги покупця і причини повернення товару.

Крім причин в заяві обов’язково потрібно зазначити наступну інформацію:

  • дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата і місце його видачі);
  • дані про товар (найменування товару, заводський (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару на дату продажу);
  • суму коштів, які будуть повернуті за товар.

Повернення коштів відбувається тим же способом, яким було сплачено за замовлення.